Фасад бібліотеки

Фасад бібліотеки

середу, 24 лютого 2016 р.



      24 лютого у Центральній бібліотеці-філії для дітей №12 відбувся захід "Неймовірний бешкетник Буратіно"для учнів 4-Б СЗОШ №21.
  Казка Олексія Толстого «Золотий ключик, або Пригоди Буратіно» вийшла у 1936 році і ось вже 85 років діти із задоволенням читають цю книжку. Веселий дерев'яний хлопчик Буратіно став улюбленцем мільйонів читачів різних поколінь.
      Олексій Толстой у передмові до своєї казки «Золотий ключик, або Пригоди Буратіно » писав: «Коли я був маленький, —дуже, дуже давно, — я читав одну книжку: вона називалась «Піноккіо, або Пригоди дерев’яної ляльки» (дерев’яна лялька італійською мовою — буратіно). Я часто розповідав моїм приятелям — дівчаткам та хлопчикам — цікаві пригоди Буратіно. Та оскільки книжка загубилася, я щоразу розповідав по-інакшому, вигадував такі пригоди, яких у книжці зовсім і не було. Тепер, через багато-багато років, я пригадав мого давнього друга Буратіно й надумав розповісти вам, дівчатка та хлопчики, незвичайну історію про цього дерев’яного чоловічка».
        Спочатку Олексій Миколайович досить точно передавав сюжет італійської казки, але потім настільки захопився, що створив нову історію про вогнище, намальоване на старому полотні, а також про боротьбу Буратіно і Карабаса Барабаса за золотий ключик, який врешті-решт приносить щастя всім лялькам. Успіх Буратіно не поступався зарубіжному Піноккіо. У 1935-1936 роках казка публікувалася на сторінках газети «Пионерская правда», потім вийшла окремим виданням. 
В кінці заходу учні переглянили мультфільм "Буратіно".
           

Немає коментарів:

Дописати коментар