Фасад бібліотеки

Фасад бібліотеки

понеділок, 22 серпня 2016 р.

«Моя земля – це незалежна Україна»
         Незалежна і вільна Україна святкує своє 25-ліття. З цієї нагоди, 22 серпня біля  Хмельницької Центральної бібліотеки-філії для дітей №12 відбулась презентація тематичної книжкової виставки: «Моя земля – це незалежна Україна». Усі охочі могли переглянути книги про свята, звичаї та традиції українського народу, історію, державні символи України, ознайомитися з народною творчістю України, тощо.
         А наш постійний читач Чоп Ілля зазначив:  «Мені дуже сподобалась книжка «Енциклопедія маленького українця. Я люблю також читати українські казки та легенди».
         На майданчику біля бібліотеки відбувся конкурс малюнка на асфальті «Я українець», в якому мали змогу взяти участь усі бажаючі.

 Усі бажаючі можуть ознайомитися з виставкою у бібліотеці за адресою Проспект Миру 76/2.






Немає коментарів:

Дописати коментар