Фасад бібліотеки

Фасад бібліотеки

вівторок, 23 червня 2015 р.

Літня практика у бібліотеці
Протягом червня 2015 року у бібліотеці-філії для дітей №12 проходили літню практику учні 10-А класу СЗОШ №21, які навчаються у міжшкільному учбовому комбінаті за спеціальністю «оператор комп’ютерного набору». Як працювалось їм у стінах бібліотеки? Про це ми спитали у самих практикантів.
 - Мені сподобалось працювати у бібліотеці, сподобався колектив, - каже Марина К., тут працюють привітні бібліотекарі. Я набирала потрібний для роботи  матеріал, працювала з таблицями. Хоча у мене не завжди все виходило, як слід, бібліотекарі мені допомагали і казали, що ми всі молодці. Я дуже вдячна, що проходила практику саме у цій бібліотеці і вдячна працівникам за добре ставлення до нас.
- Мені завжди здавалось, що працювати у бібліотеці дуже просто: видав комусь книжку – і читай сама цілими днями книги чи переглядай журнали, - ділиться своїми враженнями Каріна П., але виявляється у бібліотекарів дуже багато роботи, про яку я й не здогадувалась! Приємно, що бібліотекарі нас не сварили, а допомагали і хвалили.
Учні допомагали бібліотекарям з набором списків на комп’ютері, у підготовці до спортивної дитячої розваги, ремонтували пошкоджені читачами книги. І всі практиканти стали читачами і друзями бібліотеки.
В свою чергу бібліотекарі вдячні юним помічникам за допомогу і чекатимуть наступного літа та нових друзів.

Т. Любенчук.

Немає коментарів:

Дописати коментар