Фасад бібліотеки

Фасад бібліотеки

четвер, 27 вересня 2018 р.

Віртуальна краєзнавча подорож: «О краю мій, моя колиско, ти мого серця оберіг»



Цьогоріч Хмельницький святкує 587-ту річницю з Дня заснування. Саме з цієї нагоди у Центральній бібліотеці-філії для дітей №12 відбулась віртуальна краєзнавча подорож:«О краю мій, моя колиско, ти мого серця оберіг» для учнів 2-А класу СЗОШ №30.
         Під час мандрівки діти дізнались цікаві факти з історії Проскурова, історію вулиць міста, про парки, сквери, театри, кінотеатри та про інші культурні місця.  Переглянули відео-сюжет про рідне місто, пригадали відомих людей, які мешкали у Хмельницькому, а також взяли участь у вікторині "Все відгадаю, бо місто своє знаю".
         Як зазначив учень Баранов Тимур: «Я думав раніше, що центральна вулиця міста називається «Проспект Миру»: - бо я живу на цій вулиці. Але сьогодні, я дізнався що насправді вона називається «Проскурівська».
         До заходу була підготовлена книжкова виставка «Хмельниччина – земля квітучої краси». Бібліотекар ознайомила дітей з книжками про Хмельницький. Багато дітей взяли додому книги про місто та книги подільських письменників.


Немає коментарів:

Дописати коментар