Фасад бібліотеки

Фасад бібліотеки

пʼятницю, 2 червня 2017 р.

Свято-розвага «Веселкове дитинство»

2 червня у Центральній бібліотеці-філії для дітей №12 розпочалося «Бібліотечне літо – 2017». Саме сьогодні для учнів СЗОШ №30 на бібліомайданчику відбулось свято-розвага «Веселкове дитинство».
Бібліотекарі підготували різні конкурси та цікаві забави, у яких діти з задоволенням приймали участь.
Найцікавішими конкурсами були: «Перекладинка», під час якого маленькі учасники мали під веселу музику пройти під перекладиною, що постійно опускалась все нижче й нижче.
Також дітям дуже сподобалася естафета «Гусениця», у якій взяли участь 2 команди по 5 читачів. Кожен учасник клав руку на плече учасника, який стояв попереду нього та піднімав одну ногу. Другою рукою гравці, які стояли позаду брали ногу попередніх. Команда, яка прийшла до фінішу першою – перемогла.
А читачка Купчинська Олександра, ділячись враженнями, відзначила: «Мені дуже сподобалось сьогоднішнє свято. Я хочу прийти ще раз і пограти. Особливо, мені сподобалась гра «Веселі фанти», де потрібно було витягти папірець із завданням і виконати його. Мені попалося: «Стрибати на одній нозі, активно махати руками і серйозно кричати «Я – метелик».
Літнє читання – чудовий час для розширення кругозору дітлахів та їх творчої уяви. Бібліотекарі активно заохочують дітей до читання влітку, адже це цікаво, весело та корисно.


Немає коментарів:

Дописати коментар