Фасад бібліотеки

Фасад бібліотеки

вівторок, 23 червня 2020 р.

У здоровому тілі – здоровий дух !


     До Дня здоровя в центральній бібліотеці-філії для дітей №12 представлено книжкову виставку «Зараз модно бути сильним та здоровим».
    Здоров’я — безцінне надбання не тільки кожної людини, але і всього суспільства. При зустрічах, розставаннях із близькими і дорогими людьми ми бажаємо їм доброго і міцного здоров’я, тому що це — основна умова і застава повноцінного і щасливого життя. Здоров’я допомагає нам виконувати наші плани, успішно вирішувати основні життєві задачі, переборювати труднощі, а якщо прийдеться, то й значне перевантаження. Добре здоров’я, що розумно зберігається і зміцнюється самою людиною, забезпечує їй довге й активне життя.
    Спорт допомагає залишатися здоровим. І стосується це не лише фізичного, але й психічного здоров'я. Хто займається спортом, почувається щасливішим.
Спорт і здоров’я тісно пов’язані між собою. Фізичні навантаження дуже важливі для зміцнення організму, а це допомагає продовжити життя, уникати сезонних захворювань та легко справлятись зі стресами.
#Хмельницька_міська_централізована_бібліотечна_система
#Хмельницька_міська_центральна_бібліотека
#olympicday2020ua
#olympicday

Немає коментарів:

Дописати коментар