Фасад бібліотеки

Фасад бібліотеки

середу, 24 червня 2020 р.

Виставка дитячих робіт «Це моя Україна, це моя Батьківщина!»

                  Це моя Україна, це моя Батьківщина!
                  
   Струмок серед гаю, як стрічечка.
                    На квітці метелик, мов свічечка.
                
   Хвилюють, малюють, квітують поля
                
  Добридень тобі, Україно моя!
                                                                     П. Тичина



    Українанеозорі простори рідної землі, що прослалися від Карпат до Чорного моря. Українаце історія народу, який протягом багатьох років боровся за свою свободу і незалежність.
Українаце рідна мова, яка, долаючи перешкоди і всілякі перепони, стала однією з найрозвинутіших мов світу.

    В центральній бібліотеці-філії для дітей №12 представлено виставку дитячих робіт «Це моя Україна ,це моя Батьківщина!».
 Кожна людина з великою любовю і душевним трепетом згадує те місце, де вона народилася, де промайнуло її дитинство, дитинство з дивосвітом-казкою, з материнською ласкою у затишній батьківській оселі. То родинне вогнище, маленька батьківщина кожної людини. То її велике «Я», з якого починається людина, родина, Батьківщина і вся наша велична й неповторна у світі Україна.


Немає коментарів:

Дописати коментар