Фасад бібліотеки

Фасад бібліотеки

четвер, 3 жовтня 2019 р.

Правовий всеобуч «Що ти знаєш про свої права»


З юних літ людина часто потрапляє в ситуації, коли необхідно знати свої права та обов’язки. Буває так, що ми не знаємо, як захистити свої права, що для цього слід робити і до кого звернутися по допомогу.
Учні 2-Б класу завітали в бібліотеку-філію № 12 для дітей міської ЦБС на правовий всеобуч «Що ти знаєш про свої права».
Дітлахи переглянули презентацію «Наші права – щасливе дитинство» і ознайомились з основними законами, де записані права людей та дітей та дізнались про власні права. Після того юні школярі розгадували правознавчий кросворд і повинні були, відповівши на 6 питань, відгадати ключове слово.
Як зазначив учень Єгоров Максим: «Мені було дуже цікаво побувати на даному заході і я дізнався багато нового для себе. Тепер я знаю, що мої права закріплені Конституцією і що я – громадянин України».


Немає коментарів:

Дописати коментар