Фасад бібліотеки

Фасад бібліотеки

четвер, 2 березня 2017 р.

Слово, пісне, думо Кобзарева, ти окраса, й суть мого життя…

В історії назавжди залишаються імена, які з гордістю вимовляє людство. До них належить й ім'я великого українського поета Тараса Григоровича Шевченка. Весь свій могутній талант Кобзар присвятив служінню народові. Тому і не дивно, що поет писав: «Історія мого життя становить частину історії моєї Батьківщи­ни». Шевченко вийшов з народу, жив з народом, і не тільки думкою, а й обстави­нами життя був з ним міцно і кровно зв'язаний.
На початку березня прихильники творчості Кобзаря традиційно відзначають шевченківські дні. Саме з цієї нагоди, 2 березня, у Центральній бібліотеці-філії для дітей №12 відбулась година поезії «Слово, пісне, думо Кобзарева, ти окраса, й суть мого життя…» для учнів 4-х класів СЗОШ №21.
Під час заходу присутні переглянули відео про життєвий шлях поета, музеї у Моринцях та Кирилівці, пригадали творчість Тараса Шевченка. Учні 4-Б класу заспівали для гостей пісні «Зацвіла в долині» та «Зоре моя, вечірняя», продекламували вірші «Сон», «Реве та стогне Дніпр широкий», «Мені тринадцятий минало», «Мені однаково», «Тече вода з-під явора» та багато інших.
У такій невимушеній та творчій атмосфері діти вкотре вшанували Великого Кобзаря, який став потужним джерелом національної свідомості, символом України.
«Творчість Тараса Григоровича Шевченка стала духовною основою формування сучасної української нації. Саме тому ми маємо пам’ятати творчість Генія нашого народу», - відзначила наприкінці заходу бібліотекар Вікторія Пешкова.










Немає коментарів:

Дописати коментар