Соціальні мережі - це онлайн платформи, які дозволяють ділитися думками, ідеями та інформацією шляхом створення віртуальних спільнот. Завдяки соціальним мережам ми завжди на зв’язку з людьми, спілкування з якими для нас важливе - це передусім наші близькі, друзі, колеги та просто добрі знайомі.
Існує чимало думок про позитивний та негативний вплив соціальних мереж, проте немає сумнівів у тому, що всього за кілька десятиліть завдяки цьому явищу комунікація та інші сфери людського життя зазнали вражаючих змін. Тому в 2010 році за ініціативою медіа-компанії Mashable з’явилося особливе свято - Всесвітній день соціальних мереж, який відтоді щороку відзначають 30 червня.
Ця компанія відома своєю медіа-платформою та сайтом новин, а також нагородою Mashable Awards, яку вручає найкращим онлайн-сервісам. Всесвітній день соціальних мереж, за задумом Mashable, має бути одним із способів визнання впливу соціальних мереж на комунікацію в усьому світі.
ЧОМУ ВАЖЛИВИЙ ЦЕЙ ДЕНЬ?
Зазвичай нам здається, що соціальні мережі - це передусім зручна можливість спілкування. Всесвітній день соціальних мереж покликаний привернути увагу й до інших важливих аспектів цього явища.
Неможливо не помітити, що соціальні мережі мають вплив на розвиток політичної ситуації в світі. Сторінки президентів та впливових політиків різних країн збирають чимало відвідувачів, і в зв’язку з їх значним впливом на думки й настрої людей, особливості спілкування в соціальних медіа найвищих державних посадовців в багатьох країнах вже почали регулювати на законодавчому рівні.
Підприємці давно зрозуміли, що завдяки соціальним мережам можна успішно просувати товари та послуги. Тому з’явився новий специфічний вид маркетингу - SMM, заснований на використанні інформації про цільову аудиторію, її смаки та вподобання.
Зараз соціальні мережі стали інструментом як для пошуку роботи, так і для пошуку робітників. Тематичні форуми, спільноти за інтересами - все це надає первинне уявлення про вміння та професійні навички тієї чи іншої людини. Профілі в соцмережах свідчать, як мінімум, про особливості характеру та манеру спілкування, тому працедавці часто користуються таким способом перевірки майбутнього співробітника.
Можна тільки уявити, якими стануть соціальні медіа в найближчі десятиліття або через 100 років, але зрозуміло, що людство вже ніколи не відмовиться від цієї форми спілкування.
Немає коментарів:
Дописати коментар