Фасад бібліотеки

Фасад бібліотеки

пʼятницю, 27 січня 2017 р.

Казкотерапія для початківців, або Як не нашкодити дитині

Похожее изображение
«Гурток арт-терапії», «Центр арт-терапії» - часто бачите ці меседжі на сайтах, в соціальних мережах, чуєте від знайомих? 
Як відрізнити справжню терапевтичну казку і не «залікувати» дитину неякісним текстом? Як навчитися працювати з текстом спеціальної казки та цілющими історіями?


Маємо для вас кілька порад, які допоможуть уникнути не надто якісної, або шарлатанської продукції в контексті терапевтичної казки. 
З їхньою допомогою ви зможете самі знайти той ключик, який потрібен батькам, аби допомогти перетворити читання на гру, а казку - на цілющу основу для виховання та спілкування з власною дитиною, зможете зробити процес знайомства дитини з казкою - цікавішим та ефективнішим.

Правила дуже прості:

- терапією можна назвати процес використання казки терапевтом (цей процес тривалий, він має дуже конкретні терапевтичні цілі, наприклад, допомогти дитині позбутись страху смерті, самотності чи темряви);

Похожее изображение
- якщо вже ви натрапили на книжку з написом «терапевтичні казки», то перевірте видавництво, чи є рецензент книги (добре, якщо це - знаний педіатр, психотерапевт або психіатр), чи є гриф «рекомендовано…» (хоча це в сучасних умовах не показник);

- найкращий та найдієвіший рецепт використання будь-якої якісної казки (якість: зміст, форма, ілюстрації) – читати і перечитувати її, вибираючи улюблені уривки дитини. 
Усі інтерпретацій та ваші власні варіанти цієї казки повинні мати позитивне закінчення. Вигадуйте додаткових героїв, які допомогли б дитині вирішити якесь важливе питання чи проблеми і були б схожі на неї (нього). 
І, найголовніше, – говоріть з дитиною про казку, про улюблених героїв, про страхи, давайте відповіді на абсолютно усі запитання, які задає вам дитина;

- терапевтичний ефект від прочитання чи обговорення казки – це ваш персональний внесок у заспокоєння дитини, створення відповідного настрою та налагодження зв’язку з нею.


Немає коментарів:

Дописати коментар