Фасад бібліотеки

Фасад бібліотеки

четвер, 27 квітня 2017 р.

Тренінг "Як не заблукати в мережі"

Сьогодні наша реальність така: дитина сидить з ноутбуком на підлозі, жадібно намагається пройти онлайн-гру та збити нарешті настирливий корабель противника! На вітання він відповідає кивком голови, недбалим махом руки і швидкою відповіддю «мама-не-заважай-мені-я-дуже-зайнятий!». Все, що залишається робити батькам – задуматися, спробувати змінити ситуацію чи безнадійно зайти в глухий кут.
Більшість дітей вже у 2-му класі має свої сторінки у таких соціальних мережах, як «Вконтакті» та «Фейсбук». На жаль, потрапити на гачок шахраїв зараз дуже просто, адже такі групи, як «Синій кит», які пропагують самогубство наразі є дуже популярними.
27 квітня бібліотекарі Хмельницької центральної бібліотеки-філії для дітей №12 провели тренінг для учнів 3-Г класу НВК №4, під час якого діти навчилися та виробили навички як не стати жертвою Інтернет-пройдисвітів.
Під час тренінгу були такі вправи, як: «Дерево-нікнейм», «Безпечна комунікація», «Правила листування в мережі», «Небезпечні сайти» та ін.
Як зазначила учениця Лізінська Олена: «Я вже давно зареєстрована Вконтакті. І часто отримую пропозиції пограти у такій групі, як «Розбуди мене о 4.20». Я не завжди знаю, як реагувати на такі повідомлення, адже я соромлюся сказати про це батькам. Сьогодні бібліотекарі розказали, як блокувати такі повідомлення та сповіщення від небажаних гостей моєї сторінки та спільнот».




Немає коментарів:

Дописати коментар