Фасад бібліотеки

Фасад бібліотеки

середу, 7 квітня 2021 р.

Книжкова поличка "Подорож до країни здоров`я"💪😉

7 квітня, щорічно відзначають Всесвітній день здоров'я, починаючи з 1950 року, саме тоді було засновано Всесвітню організацію охорони здоров'я в рамках ООН.
Мета святкування — підкреслити важливість здоров'я кожної людини і людства в цілому.
У наш час здоров'я — це не відсутність хвороб, а фізична, психологічна, соціальна гармонія людини, її доброзичливе ставлення як до інших людей, так і до навколишнього середовища.
З цієї нагоди бібліотекарі молодшого абонементу підготували, на якій представлені енциклопедичні та художні видання про особливості людського організму, а також основні правила догляду за собою задля збереження власного здоров`я. Поличка орієнтована на найменших читайликів нашої бібліотеки.
Бережіть себе, друзі!
Будьте здорові!

Немає коментарів:

Дописати коментар