Фасад бібліотеки

Фасад бібліотеки

середу, 23 грудня 2020 р.

Книжкова заплутанка "Стежками зимових казок"

Зимонька радує нас не тільки сніжком, катанням на санчатах, новорічно-різдвяними святами. Вона також може заморозити та підняти хурделицю. Ось тоді, друзі, вам знадобляться гарні книжечки та цікаві завдання. Щоб зберегти гарний настрій у негоду, зберіться разом із сім’єю або запросіть друзів у гості, а ця публікація допоможе вам корисно та весело провести час.

Загадкова вікторина







Цікавинка "Заморока для пильного ока"

Завдання: знайдіть 10 відмінностей.


Кросворд в картинках "Новорічна ялинка"

Завдання: підставте назви картинок у правильній послідовності.


Файнворд "Зимові перегони"

Завдання: знайдіть слова, що стосуються зими.

Щ
Й
Т
Э
Ё
Г
Й
Р
К
Ё
Ч
Ю
Й
Х
Ы
К
Щ
Р
Н
П
Р
О
Д
Щ
Я
Ж
К
З
Э
Е
П
К
М
Н
В
Г
М
Т
С
К
М
Т
У
Э
Ц
Я
Г
З
Б
Х
Я
З
Ъ
Ё
И
Ы
Х
К
В
Ц
А
К
Х
Р
Е
Г
Ё
Э
П
У
В
Г
Ё
Н
Ъ
Ы
Ф
Ш
О
О
И
М
Е
Т
Е
Л
И
Ц
Я
Е
Ь
Е
В
Э
О
Л
Ъ
Б
З
Щ
Н
Д
Ш
Г
С
М
Н
Р
И
Х
Я
Ж
Ш
Ю
Э
Е
Х
М
Н
Ы
О
Ж
Е
Л
Е
Д
Ь
Н
Ю
Х
Э
Ч
Ь
З
І
Р
И
Ь
О
А
У
П
Я
Ъ
Л
П
Й
Ш
С
Н
І
Г
О
П
А
Д
С
Н
І
Ж
И
Н
К
А
И
М
И
Б
К
С
А
Н
Ч
А
Т
А
И
О
А
Э
Б
В
  1. ЛИЖІ
  2. ОЖЕЛЕДЬ
  3. МОРОЗ
  4. ЯЛИНКА
  5. СНІГ
  6. САНЧАТА
  7. СНІЖИНКА
  8. МЕТЕЛИЦЯ
  9. СНІГОПАД
  10. КОВЗАНИ














Немає коментарів:

Дописати коментар