Фасад бібліотеки

Фасад бібліотеки

субота, 10 вересня 2022 р.

Перегляд літератури "Подорож у країну здоров`я"💪😉

Здоров`я - то найбільше багатство людини. І чи будемо ми здоровими значною мірою залежить від нас самих. Сучасне життя неможливе без активності та спорту. Для когось - це гарне видовище, для більшості - засіб фізичного вдосконалення та покращення здоров`я. Фізкультура та спорт відкривають шлях до довголіття та краси.

Саме з метою популяризації здорового способу життя та спортивних навантажень у 1994 році було засновано День фізичної культури і спорту в Україні. Це свято відзначається щороку, в другу суботу вересня. Цьогоріч це 10 вересня. Подія присвячена корисній фізичній діяльності та усвідомленню важливості вправ для нашого організму.

Напередодні свята, 9 вересня, бібліотекарка читального залу центральної публічної дитячої бібліотеки організувала перегляд літератури "Подорож у країну здоров`я". Для цього обрала видання про здоровий спосіб життя, гігієну, охорону здоров`я школярів та фізичну культуру.

У добірці книг безліч порад, як уникнути шкідливих звичок та організувати фізичні заняття, а також правил, як займатись спортом з користю для власного організму та з задоволенням.

"Ми маємо бути активними та повними сил, щоб отримувати задоволення від життя та мати натхнення для буденних справ. Берегти здоров`я потрібно з дитинства", - відзначила працівниця бібліотеки Нечипор Таїсія.

Немає коментарів:

Дописати коментар