Фасад бібліотеки

Фасад бібліотеки

пʼятницю, 5 квітня 2024 р.

Урок здоров`я "Про корисні звички не забувай і здоровим зростай!"💪

Щоб міцне здоров’я мати,
Треба дуже добре знати
Дітям правила прості
Та за змістом - золоті...
Щоб здоровим довго жити,
Воду слід усім любити,
Мило, пасту, гребінець - 
Будеш справжній молодець!


7 квітня весь світ відзначає Всесвітній день здоров`я. Щороку Всесвітній день здоров’я проходить під знаком однієї, важливої для суспільства теми. Цьогорічна тема - "Моє здоров`я, моє право", мета - підкреслити важливість здоров`я кожної людини та людства в цілому.

Щоб нагадати читачам про Всесвітній день здоров`я та необхідність піклуватися про себе, 5 квітня у центральній публічній дитячій бібліотеці організували урок здоров`я "Про корисні звички не забувай і здоровим зростай!" для молодших школярів.

Корисна звичка важлива не тільки сама по собі, але й у якості гарантії відсутності поганої звички, що займає місце доброї. Головний принцип - природа не терпить порожнечі. Кожна дитина схильна здобувати ті чи інші звички, у залежності від прикладу близьких людей й оточення у цілому.

Сьогодні дітки дізнались більше про здоровий спосіб життя, важливість догляду за власним організмом і формування позитивних щоденних ритуалів. Також присутні взяли участь у вікторині "Можна - не можна", розповіли про корисні звички їхніх родин і подивились мультфільм.

"Наше життя великою мірою складається зі звичок: що ми робимо першим після пробудження зранку, як починаємо та як завершуємо кожну справу, як харчуємося та відпочиваємо - все це та багато іншого закладається з раннього дитинства. Для того, щоб рости здоровими й активними, необхідно привчитись робити зарядку, їсти корисну їжу, дотримуватися режиму дня та правил гігієни. Це подарує вам здоровий організм, гарний сон, невичерпну енергію, хороший настрій, пам`ять і увагу", - відзначають організаторки уроку.


Немає коментарів:

Дописати коментар