Фасад бібліотеки

Фасад бібліотеки

четвер, 7 квітня 2022 р.

Гра-подорож "Країною здоров`я"😊

Здоров`я - це життєва енергія, натхнення та задоволення. Це здатність ставити цілі й досягати їх, максимально реалізовувати свій потенціал. Піклуватися про своє здоров`я - це актуально, модно та престижно.

Щороку, 7 квітня, в усьому світі відзначають важливу подію - Всесвітній день здоров`я. Суть цього свята полягає в тому, щоб нагадати людям про важливість повсякчас зберігати бадьорість духу та хороше самопочуття.
Дату було обрано невипадково: саме 7 квітня 1948 року почала свою діяльність Всесвітня організація здоров`я, яка проводить безліч досліджень і займається питаннями поліпшення якості життя населення планети.
Бібліотекарі молодшого абонементу долучилися до відзначення цієї події та провели для читачів гру-подорож "Країною здоров`я".


Маленькі читайлики відповіли на запитання вікторини про корисні звички для збереження здорового організму, склали пазлики та переглянули мультфільм про здоровий спосіб життя😉


Хто здоровий, той сміється,
Все йому в житті вдається,
Радість б`ється в нім щоднини
Це ж чудово для людини!
Хто здоровий, той не плаче,
Жде його в житті удача.
Він уміє працювати,
Вчитись і відпочивати.
Хто здоровий - не сумує,
Над загадками мудрує,
Він сміливо в світ іде
Й за собою всіх веде.
Бо здоров`я - це прекрасно,
Здорово, чудово, ясно!
І доступні для людини
Всі дороги і стежини!

Будьте здорові, друзі!😉💪

Немає коментарів:

Дописати коментар