Фасад бібліотеки

Фасад бібліотеки

середа, 6 квітня 2022 р.

Виставка книг "Про здоров`я треба знати, про здоров`я треба дбати"🚑

Здоров`я - це сила!

Здоров`я - це клас!

Хай буде здоров`я

У вас і у нас!

Упродовж усього існування людства здоров`я цінувалось над усе. Всі діти знають, що здоров`я - основна складова успішного майбутнього. Здоров`я закладається при народженні дитини та укріплюється протягом усього її розвитку. Здоровий організм саме у тієї людини, яка веде здоровий спосіб життя.

Бібліотекарі молодшого абонементу підготували для читайликів добірку книг про людину та важливість здоров`я - "Про здоров`я треба знати, про здоров`я треба дбати".

Маленькі школярі мають змогу дізнатись більше про особливості свого організму, основні фактори здорового способу життя, корисні звички, які зміцнюють здоров`я, а також ознайомитись із порадами, як ефективно займатись фізкультурою для збереження організму в тонусі.

Бажаємо усім міцного здоров`я!💪😉




Немає коментарів:

Дописати коментар